Szeretném leszokni a dohányzásról de hogyan. Leszokna a dohányzásról? Módszerek, amik beváltak

Dohányzás - A leszokás módszerei

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel.

Mire érdemes odafigyelni?

A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

TUDATALATTI PROGRAMOZÁS - DOHÁNYZÁSRÓL való leszokás - Megerősítések

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog.

aki 17 évig dohányzott és leszokott

Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá!

Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog.

8 800 leszokott a dohányzásról

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet. Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek.

dohányzás kúra tiszta lehelet ára

Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

EXTRA AJÁNLÓ

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

a dohányzási vágyat elnyomó gyógynövények

Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket. Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, Szeretném leszokni a dohányzásról de hogyan a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

dohányzásról leszoktató gyógyszer

Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat. Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról.

Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl.

  1. Dohányzás megelőzése és kezelése
  2. Most abbahagytam a dohányzást
  3. Le akarja tenni a cigarettát? Ezért nehéz segítség nélkül leszokni - EgészségKalauz
  4. Régóta dohányzom hogyan lehet leszokni

Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.

leszokott a dohányzásról és felépült mit kell tenni

Olvassa el is